Hírek: élet az oktatási intézmények falain belül

Hírek az intézményeink életéből

Tanulmányi kirándulás
Tanulmányi kirándulás Az idei évben ,az előzőkhöz hasonlóan,iskolánk tanulmányi kiránduláson vett részt. Ezalkalommal rengeteg olyan érdekességet látogattunk meg,amire egyébként nem lenne lehetőségunk.
Korán reggel indultunk, ezért nagyon fáradtak voltunk. Ennek ellenére vidámak, jókedvűek voltunk az autóbuszban. Az első megálló Esztergomban volt. A város,sőt Európa egyik legszebb és legérdekesebb épületét volt szerencsénk megcsodálni. Bennünket leginkább a nagysága varázsolt el:a hatalmas kőoszlopokkal, ablakokkal, kupolákkal. A belseje tele volt falfreskókkal ,gyönyörű szobrokkal, emlékművekkel. Ezután Visegrádra buszoztunk,ahol felsétáltunk a Salamon toronyhoz. Nemcsak a gyönyörű kilátás,de az ott lévő kispalota-játékok miatt is. Érdekes lovagi játékokat é harcokat láthattunk.Visegrádon részt vettünk egy érdekes hajóúton is a Dunán. A hajókázás után megebédeltünkés Csillebércre utaztunk, ahol elszállásoltak. Bár nagyon fáradtak voltunk,nem sokat pihentünk,hiszen egy évben egyszer akad alkalom arra,hogy együtt aludjunk. Így hajnalig beszélgettünk.Másnap korán keltünk,leadtuk a szobakulcsokat,megreggeliztünk, majd célba vettük a Budai várat. Gyalog mentnk,így volt alkalmunk átsétálni a Lánchídon és onnan rengeteg érdekességet,többek közt a Parlamentete is megcsodálni. A Budai vár gyönyörű,hatalmas, de csak kívülről láttukmeglátogattuk a Halászbástyát és a Mátyástemplomot is. A kirándulást a vidámparki látogatással fejeztük be. Itt nagyon sok boldog órát töltöttünk. Igyekeztünk a lehető legtöbb atrakciót kipróbálni.
Nagyon tetszett ez a kirándulás,csak sajnos az a két nap elég rövid volt. Remélem lesz még alkalom ilyen remek kiránduláson részt venni.

Ha tetszett a cikk, ossza meg másokkal is!